Küresel Isınma İle İlgili Fıkra

GELECEKTEKİ HAYAT

ARKADAŞLAR DÜNYA BİLDİYİNİZ GİBİ ISINIYOR.KÜRESEL ISINMA VAR.BEN DE BU KONUYLA İLGİLİ BİR DİYALOG YAZDIM.GELECEKTE BÖYLE BİR ŞEY OLABİLİR.

 

DÜNYA:NEDEN GİDİYORSUNUZ?

 

GÜNEŞ:ÇÜNKÜ SENDE KÜRESEL ISINMA VAR HERKES BURAYA GELİYOR.

 

BÜYÜK YILDIZ:BİTTİN SEN DÜNYA BİTTİN.

 

ORTA YILDIZ:HE HE SENİ PİŞİRECEZ DÜNYA.

 

VENÜS:YAK DÜNYA’YI GÜNEŞ YAK.

 

MARS:BEN SİZE NE DEDİMİŞTİM HERKES BURAYA GELECEK DEDİM.BAK HERKES BURAYA GELDİ.

 

GÜNEŞ:YAKIYORUM.

 

DÜNYA:EYVAH HİİÇ NÜFUSUM KALMADI.İNSANLAR YOK.

 

AY:EYVAH BEN KİMİN UYDUSU OLACAM.

 

DÜNYA:BİZİM OLMAYA DEVAM ET.

 

DÜNYA:BİR TEK SEN İNSAFLI ÇIKTIN.

 

 

VENÜS:AY ACIMA BU DÜNYA’YA.

BÜYÜK YILDIZ:KİMDE ZİL VAR TAKIP OYNAYAYIM? HEHE.

 

ORTA YILDIZ:ŞİMDİ İSE ZİL TAKIP OYNAYACAZ.

 

GÜNEŞ:ACIDIM HEHE.

 

GÜNEŞ:OH CANIMA DEYSİN.

 

GÜNEŞ:ŞİMDİ NE YAPAYIM ABİ.

 

MARS:BOŞ VER EN BÜYÜK CEZAYI VERDİK DÜNYA’YA.

 

GÜNEŞ:BEN ZİL BULDUM.DÜNYA’DAN SATIN ALDIM.HE HE.

 

AY:SENİN İÇİN ÇOK ÜZÜLÜYOM.

 

DÜNYA:BOŞ VER BİR GÜN GELECEK İŞLERİ DÜŞECEK BURRAYA.

 

                        SON

 

ARKADAŞLAR UMARIM DÜNYA’NIN DEĞERİNİ ANLARSINIZ.GELECEKTE BÖYLE BİR ŞEY OLABİLİR.DÜNYA’YI BU YÜZDEN KORUYUN.LÜTFEN.GELECEKTE GEZEGENLERDE SIKINTI OLDUĞUNDA GEZGENDEN GEZEGENE TİCATET YAPILIYOR.BİZDEN DAHA ÇOK YARDIMSEVER OLABİLİRLER BİZ O ZAMAN NE YAPARIZ.      

Yorum Yaz